Έντυπο καταγγελιών
Η Mazars δεσμεύεται να αντιμετωπίζει με υπευθυνότητα, ειλικρίνεια και επαγγελματισμό τα εξής:
- ζητήματα που τίθενται εσωτερικά από συνεργάτες ή μέλη της ομάδας για ενδεχόμενη πλημμελή εκτέλεση καθηκόντων εντός εταιρειών της Mazars,
- ζητήματα που τίθενται από άτομα εκτός της Mazars (πελάτες και άλλα ενδιαφερόμενα μέρη) σχετικά με υπηρεσίες που παρέχει η Mazars.
Για ποιον ισχύουν οι διαδικασίες καταγγελιών της Mazars;
Ζητήματα που τίθενται από όλους τους συνεργάτες και προσωπικό εταιρειών μελών της Mazars, μεταξύ των οποίων και όσων έχουν μόνιμη σύμβαση εργασίας ή σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου, λαμβάνονται υπ’ όψιν μέσα από τη Διαδικασία εσωτερικής καταγγελίας επιλήψιμων πράξεων από εργαζόμενους που ακολουθεί.
Ζητήματα που τίθενται από άτομα εκτός της Mazars λαμβάνονται υπ’ όψιν μέσα από τη Διαδικασία εξωτερικών καταγγελιών που ακολουθεί.
Ζητήματα που τίθενται εξωτερικά και αφορούν άτομα που δεν ανήκουν στη Mazars δεν λαμβάνονται υπ’ όψιν.