Εκθεση Mazars: Το μέλλον στις τηλεπικοινωνίες

Η Mazars δημοσιεύει την Έκθεση: “Το μέλλον στις τηλεπικοινωνίες: Η βελτίωση της συνολικής εμπειρίας του πελάτη (customer experience) από τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες μέσω κινητής τηλεφωνίας”

Ποιο είναι ακριβώς το πεδίο δραστηριότητας των εταιριών τηλεπικοινιών; Η προφανής απάντηση, δηλαδή η ανθρώπινη επικοινωνία και μεταφορά δεδομένων και πληροφοριών, σύντομα θα είναι αρκετά παρωχημένη αφού δεν περιλαμβάνει πλέον όλες τις δυνατότητες των εταιρειών τηλεπικοινωνίας. Στη Mazars πιστεύουμε ότι η διαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη επιτυγχάνεται τόσο από την κάλυψη των σημερινών του αναγκών, όσο και από τις νέες προτεραιότητες που γεννούν οι τάσεις του μέλλοντος.

Για την ολοκληρωμένη διαμόρφωση της εμπειρίας των πελατών, οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών θα πρέπει να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες που προσφέρει το 5G (πολύ υψηλές ταχύτητες και χαμηλό latency), ενώ ταυτόχρονα να συνεχίσουν να αναπτύσσουν τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες μέσω κινητής τηλεφωνίας, προάγοντας με τη σειρά τους τον υγιή ανταγωνισμό ανάμεσα σε εταιρίες τεχνολογίας, τράπεζες και άλλες επιχειρήσεις που επιθυμούν το brand name τους να γίνει συνώνυμο με τη βελτιωμένη εμπειρία του πελάτη στις ανάγκες της νέας εποχής.

"Οι δραστηριότητες των εταιρειών τηλεπικοινωνίας αλλάζουν συνεχώς. Η απλή επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων δεν είναι πλέον αρκετή και οι εταιρείες επιθυμούν να έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στη διαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη, ο οποίος έχει πλέον νέες ανάγκες όπως για παράδειγμα, να χρησιμοποιεί την τηλεφωνική του συσκευή για να ξεκλειδώνει κοινόχρηστα αυτοκίνητα ή να κάνει πληρωμές χωρίς κάρτα και πορτοφόλι. Εδώ είναι και η μεγάλη ευκαιρία των εταιρειών τηλεπικοινωνίας να μετατρέψουν τις ανάγκες του πελάτη σε πραγματικότητα με τη βοήθεια ανεπτυγμένων χρηματοοικονομικών υπηρεσιών μέσω κινητής τηλεφωνίας."

JULIEN HUVÉ

HEAD OF TELECOMMUNICATIONS SERVICES, MAZARS

Η Mazars θέλησε να αναδείξει τις ευκαιρίες αλλά και τις νέες προκλήσεις που έχουν οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών πριν αυτές αναζητήσουν τρόπους για να βελτιώσουν την συνολική εμπειρία των πελατών τους. Γι’ αυτό το λόγο, n Mazars δημιούργησε τον Δείκτη Κινητών Πληρωμών (Mobile Payments Index), μετά από αξιολόγηση δέκα μεταβλητών σε 17 χώρες. Οι μεταβλητές αυτές σχετίζονται με τρεις βασικούς πυλώνες: τις κανονιστικές ρυθμίσεις και τις υποδομές, τη συμπεριφορά των καταναλωτών και τη διείσδυση των ηλεκτρονικών πληρωμών.

Σύμφωνα με τον Julen Huvé: “ O Δείκτης Κινητών Πληρωμών της Mazars, παρουσιάζει ποιες αγορές προσφέρουν μεγάλες ευκαιρίες αλλά και προκλήσεις για τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών, αν θελήσουν να επενδύσουν εκεί σε νέες υπηρεσίες πέρα από την συνδεσιμότητα και την ιντερνετική πρόσβαση.

Δείτε στο παρακάτω video πώς οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών μπορούν να προσφέρουν βελτιωμένη εμπειρία πελάτη.

Κατεβάστε την Έκθεση της Mazars: